Návod na podepsání formuláře

Také nám můžete vyplněný formulář podepsat a odeslat e-mailem - ADOBE ACROBAT

POZOR:
 
elektronicky zaslané formuláře akceptujeme pouze z emailových adres registrovaných nájemci při udělení souhlasu GDPR

postup podepsání a odeslání:

🔢 Krok 1: Vyplnění formuláře
Otevřete soubor PDF v aplikaci Adobe Acrobat Reader na svém telefonu.
Klepněte do jednotlivých polí a vyplňte požadované údaje (jméno, datum narození, kontakt atd.).
🔢 Krok 2: Vložení podpisu Ve spodní liště vyberte možnost „Vyplnit a podepsat“.
Klikněte na místo „Podpis nájemce bytu“.
Vyberte možnost „Přidat podpis“.
Vložte svůj podpis prstem nebo stylusem.
Podobně přidejte podpis manžela/manželky, pokud je třeba.
🔢 Krok 3: Uložení podpisu Jakmile podpis přidáte, uložte dokument (nebo změny budou uloženy automaticky).
🔢 Krok 4: Odeslání e-mailem V pravém horním rohu vyberte ikonu sdílení.
Vyberte „Odeslat kopii“.
Zvolte možnost „E-mail“ (např. Gmail, Seznam, Outlook).
Do e-mailu napište:
Předmět: „Podepsaný souhlas – nájemce“
Příjemce: sichingerovamesd@seznam.cz
Odešlete e-mail s přiloženým formulářem.
✅ Hotovo! Formulář je podepsaný a odeslaný.